X
Event & News

ေငြေၾကးလိမ္လည္ေတာင္းခံျခင္းမ်ား ေရွာင္ရွားႏိုင္ရန္ သတိျပဳသင့္သည့္အခ်က္မ်ား

ယခုအခါ ေခ်းေငြ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေငြေၾကးလိမ္လည္ေတာင္းခံမႈမ်ား ျဖစ္ပြားလွ်က္ရွိပါသည္။ သို႔ပါေသာေၾကာင့္ ပံုမွန္မဟုတ္ေသာ ေခ်းေငြျပန္လည္ေပးသြင္းရန္ ေတာင္းခံမႈမ်ားႏွင့္ႀကံဳေတြ႕လာပါက ေအာက္ပါအေျခအေနမ်ားကို သတိျပဳရန္အႀကံျပဳတင္ျပအပ္ပါသည္။

၁) တစ္စံုတစ္ေယာက္မွ ေခ်းေငြ၀န္ေဆာင္မႈပတ္သက္၍ ဆက္သြယ္လာပါက ေခ်းေငြလိုင္စင္ ရွိ မရွိကို ဦးစြာေမးျမန္းပါ။ (ဥပမာ- လုိင္စင္အမွတ္ xxx/xxxx ရက္စြဲ လ.ရက္.ခုႏွစ္)

၂) မိမိ၏အခ်က္အလက္မ်ား မွန္ကန္မႈ ရွိ မရွိကို ေမးခြန္းမ်ားေမးျမန္းျခင္းျဖင့္ အတည္ျပဳရမည္။ (ဥပမာ။ ေခ်းေငြျပန္လည္ေပးသြင္းရမည့္ ပမာဏ၊ ေခ်းေငြျပန္လည္ေပးသြင္းရမည့္ကာလ၊ ေခ်းေငြျပန္လည္ေပးသြင္းရမည့္အေကာင့္)။ မိမိ၏ အခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ကိုက္ညီမႈမရွိပါက သက္ဆိုင္ရာေခ်းေငြ၀န္ေဆာင္မႈ၏ Hotline သို႔ဆက္သြယ္ အေၾကာင္းၾကား အတည္ျပဳရမည္။

၃) ေခ်းေငြျပန္လည္ေပးသြင္းရာ၌လည္း သက္ဆိုင္ရာေခ်းေငြ၀န္ေဆာင္မႈအဖြဲ႕အစည္းမွ သတ္မွတ္ထားေသာ တရား၀င္အေကာင့္သို႔သာ လိုအပ္ေသာ အခ်က္အလက္မ်ားျဖည့္စြက္၍ ျပန္လည္ေပးသြင္းရမည္။ အကယ္၍ တရား၀င္သတ္မွတ္ထားေသာ တရား၀္အေကာင့္မဟုတ္ပဲ အျခားေသာ လူပုဂၢိဳလ္အေကာင့္မ်ားသို႔ ေပးသြင္းရန္ ေတာင္းခံလာပါက သက္ဆိုင္ရာ ေခ်းေငြ၀န္ေဆာင္မႈ၏ Hotline သို႔ ဆက္သြယ္အေၾကာင္းၾကား အတည္ျပဳတိုင္ၾကားရမည္။

၄) သက္ဆိုင္ရာေခ်းေငြ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားမွ မဟုတ္ပဲ တစ္စံုတစ္ဦးမွ အေယာင္ေဆာင္၍ ေခ်းေငြလိမ္လည္ေတာင္းခံျခင္းမ်ား ႀကံဳေတြ႕ပါက သက္ဆိုင္ရာ ေခ်းေငြ၀န္ေဆာင္မႈသို႔၎၊ မိသားစု၀င္မ်ား၊ မိတ္ေဆြ သူငယ္ခ်င္းမ်ားအား ထပ္မံျဖစ္ပြားမႈ မရွိေစရန္ႏွင့္ ေရွာင္ရွားႏိုင္ရန္အတြက္ ထိုအေၾကာင္းအရာမ်ားကို မွ်ေ၀အသိေပးရမည္။

၅) ယေန႔ေခတ္တြင္ နည္းပညာတိုးတက္လာသည္ႏွင့္အမွ် မိမိ၏ အခ်က္အလက္မ်ား သိရွိယံုျဖင့္ မသမာသူမ်ားက လိမ္လည္မႈ မ်ဳိးမ်ဳိးကို ျပဳလုပ္ႏိုင္ပါသည္။ သို႔ပါေသာေၾကာင့္ မိမိ၏ ကုိယ္ေရးကိုယ္တာအခ်က္အလက္မ်ားကို Facebook စာမ်က္ႏွာ (သို႔) အျခားဆိုရွယ္မီဒီယာမ်ား၊ လူမႈကြန္ယက္စာမ်က္ႏွာမ်ားေပၚတြင္ ေဖာ္ျပျခင္းမ်ား မျပဳလုပ္သင့္ပါေၾကာင္း။ (ဥပမာ။ အမည္၊ မွတ္ပံုတင္နံပါတ္၊ ဖုန္းနံပါတ္မ်ား၊ အျခားေသာအခ်က္အလက္မ်ား)