Print
Category: FAQ
Hits: 3447
  • ၁။ ရန်ကုန်တွင် မည်သည့်နေရာများတွင် လစဉ်ပြန်လည် ပေးဆပ်မှုကို ပြုလုပ်နိုင်ပါသလဲ?

    အီရွန်သို့ ချေးငွေပြန်လည်ပေးသွင်းနိုင်သော နေရာများမှာ AYA, KBZ, UAB, AGD, MAB အစရှိသော Bank များ။ AEON အမှတ်တံဆိပ်ပါရှိသည့် Mobile Money Service များဖြစ်သော True Money, Wave Money, Near Me ဆိုင်များနှင့် အခြားသော CB Pay, KBZ Pay, AYA Pay, Onepay အစရှိသည့် Mobile Application များမှတစ်ဆင့်လည်း လစဉ်ပြန်လည် ပေးဆပ်မှုကို ပြုလုပ်နိုင်ပါသည်။ Mobile Banking ဖြင့် ပြန်လည်ပေးသွင်းလိုပါက KBZ နှင့် AYA Mobile Banking များမှတစ်ဆင့် ပြန်လည်ပေးသွင်းနိုင်သည်။ iBanking ဖြင့် ပြန်လည်ပေးသွင်းလိုပါက UAB, KBZ နှင့် AYA iBanking များမှတစ်ဆင့် ပြန်လည်ပေးသွင်းနိုင်ပါသည်။ ဘဏ်တည်နေရာများနှင့် ချေးငွေပေးသွင်းနိုင်ပုံ အချက်လက်များအား အသေးစိတ်သိရှိလိုပါက, ဤနေရာ တွင် click နှိပ်ပါ။

  • ၂။ မန္တလေးမြို့တွင် မည်သည့်နေရာများတွင် လစဉ်ပြန်လည် ပေးဆပ်မှုကို ပြုလုပ်နိုင်ပါသလဲ?

    အီရွန်သို့ ချေးငွေပြန်လည်ပေးသွင်းနိုင်သော နေရာများမှာ AYA, KBZ, AGD, MAB အစရှိသော Bank များ။ AEON အမှတ်တံဆိပ်ပါရှိသည့် Mobile Money Service များဖြစ်သော True Money, Wave Money, Near Me ဆိုင်များနှင့် အခြားသော CB Pay, KBZ Pay, AYA Pay, Onepay အစရှိသည့် Mobile Application များမှတစ်ဆင့်လည်း လစဉ်ပြန်လည် ပေးဆပ်မှုကို ပြုလုပ်နိုင်ပါသည်။ Mobile Banking ဖြင့် ပြန်လည်ပေးသွင်းလိုပါက KBZ နှင့် AYA Mobile Banking များမှတစ်ဆင့် ပြန်လည်ပေးသွင်းနိုင်သည်။ iBanking ဖြင့် ပြန်လည်ပေးသွင်းလိုပါက UAB, KBZ နှင့် AYA iBanking များမှတစ်ဆင့် ပြန်လည်ပေးသွင်းနိုင်ပါသည်။ ဘဏ်တည်နေရာများနှင့် ချေးငွေပေးသွင်းနိုင်ပုံ အချက်လက်များအား အသေးစိတ်သိရှိလိုပါက, ဤနေရာ တွင် click နှိပ်ပါ။

  • ၃။ Mobile banking စနစ်ဖြင့် ချေးငွေ ပြန်လည်ပေးသွင်းနိုင်ပါသလား?

    ဟုတ်ကဲ့။ KBZ Pay, AYA Pay, CB Pay, KBZ mobile banking, AYA mobile banking နှင့် KBZ, AYA, UAB internet banking များမှတဆင့် ချေးငွေ ပြန်လည်ပေးသွင်းနိုင်ပါသည်။ ထို့အပြင် Wave Money mobile app, Onepay mobile app နှင့် 2C2P (Near Me) mobile app ဖြင့်လည်း ပေးသွင်းနိုင်ပါသည်။
  • ၄။ Customer အတွက် အခြားသူတစ်ဦးဦးမှ ကိုယ်စားပေးသွင်းလို့ရပါသလား?

    ဟုတ်ကဲ့။ အခြားသူတစ်ဦးဦးမှ ကိုယ်စားပေးသွင်းနိုင်ပါတယ်။ သို့ပေမဲ့ ကိုယ်စားပေးသွင်းသူသည် ငွေပေးသွင်းသည့်အခါတွင် အမှန်တကယ်ငွေပေးသွင်းရမည့်သူ၏ အချက်အလက်များကို တိကျစွာပြောပြပေးဖို့လိုပါတယ်ခင်ဗျာ။ (လျှောက်ထားသူ၏နာမည်၊ ဂဏန်း 16လုံး နှင့် ပေးသွင်းငွေပမာဏ)

  • ၅။ ဘဏ်မှာငွေပေးသွင်းစဉ် Customer ၏အချက်အလက်မှားယွင်းစွာဖြည့်စွက်ခဲ့မိပါက မည်သို့ပြုမူဆောင်ရွက်သင့်သနည်း?

    Customer မှ အီရွန် Customer Service Hotline ၀၉ ၉၆၉ ၇၁၂ ၁၁၁ သို့ဆက်သွယ်ပြီး မှားယွင်းပေးသွင်းမှုအတွက် အကြောင်းကြားပေးရမှာဖြစ်ပါတယ်။ သို့မှသာ ငွေပေးသွင်းမှုအတွက် မှန်ကန်သော အချက်အလက်များဖြင့် အီရွန်မှ ဆက်လက် ဆောင်ရွက်ပေးသွားမှာဖြစ်ပါသည်။