X
Event & News

ေခ်းေငြျပန္လည္ေပးသြင္းမႈႏွင့္ သက္ဆိုင္ေသာ အသိေပးအခ်က္အလက္မ်ား

ေခ်းေငြျပန္လည္ေပးသြင္းမႈ အဆင္ေျပလြယ္ကူေစရန္ AEON မွ Payment Channel ႏွင့္ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ထားၿပီးျဖစ္ပါသည္။ အီ႐ြန္သို႔ ေခ်းေငြျပန္လည္ေပးသြင္းႏိုင္ေသာ Payment Channel မ်ားမွာ ကေမၻာဇဘဏ္, CBဘဏ္, ဧရာ၀တီဘဏ္, ယူႏိုက္တက္အမရာဘဏ္, AGDဘဏ္, ျမန္မာ့ေရွ႕ေဆာင္ဘဏ္, True money, Ongo, Wave Money, Pay Here ႏွင့္ Near Me ဆိုင္မ်ားမွတဆင့္ လစဥ္ျပန္လည္ ေပးဆပ္မႈကို ျပဳလုပ္ႏိုင္ပါသည္။ AEON ႏွင့္ တရား၀င္ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ထားေသာ Payment Channel မ်ားကို ေအာက္ပါလင့္တြင္ အေသးစိတ္ ၀င္ေရာက္ၾကည့္ရႈႏိုင္ပါသည္။

https://www.aeonmicrofinance.com.mm/mm/payment-channel

ယခုအခါ အခ်ဳိ႕ေသာ အဖြဲ႕အစည္းမ်ား (သို႔မဟုတ္) လူပုဂၢိဳလ္တစ္ဦးတစ္ေယာက္ျခင္းအေနျဖင့္ ၎တို႔၏ အက်ိဳးစီးပြားအလို႔ဌာ AEON နာမည္အသံုးျပဳ၍ လူမႈကြန္ယက္မွျဖစ္ေစ၊ ဖုန္းျဖင့္တိုက္ရိုက္ဆက္သြယ္၍ျဖစ္ေစ ၎တို႔၏အေကာင့္မ်ားသို႔ ေပးသြင္းရန္ေတာင္းခံျခင္းမ်ားအားျပဳလုပ္ေနသည္ကို ေတြ႕ရွိရပါသည္။

ထို႔ေၾကာင့္ AEON အေကာင့္မွလြဲ၍ အျခားအေကာင့္မ်ားသို႔ ေငြလြဲခိုင္းျခင္းမ်ား လံုး၀ (လံုး၀) မရွိပါေၾကာင္းႏွင့္ ေခ်းေငြျပန္လည္ေပးသြင္းရာ၌လည္း AEON မွေပးပို႔ထားေသာ ဂဏန္း(၁၆)လံုးႏွင့္ ဖုန္းနံပါတ္မ်ားကို မျဖစ္မေနျဖည့္စြက္ၿပီးမွသာ ေပးသြင္းရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း အသိေပး အေၾကာင္းၾကားအပ္ပါသည္။

AEON မဟုတ္ပဲ အျခားအေကာင့္မ်ားသို႔ ေငြလြဲခိုင္းျခင္းမ်ားအား ေတြ႕ႀကံဳလာပါက AEON ၏ Hotline ျဖစ္ေသာ 09 969 712 111 (သို႔) AEON official Facebook chat box (သို႔) csinfo@aeoncredit.com.mm မွတဆင့္ အေၾကာင့္ၾကားေပးပါရန္ အသိေပး ေမတၱာရပ္ခံအပ္ပါသည္။