X

လျှောက်လွှာတိုင်း အတွက် အတည်ပြုချက်မပေးပါ။ အီရွန်မှ သတ်မှတ်ထား သောစည်းမျဉ်းများ နှင့်ကိုက်ညီမှုရှိသော လျှောက်လွှာများ အတွက်သာ အတည်ပြုချက် ပေးပါသည်။

အီရွန်မှ ချေးငွေလျှောက်လွှာ အတွက်အခြေအနေကို လျှောက်ထားသူ၏ မိုဘိုင်းဖုန်းသို့ မက်ဆေ့ပို့ပြီး အကြောင်းကြား ပေးမည်ဖြစ်ပါသည်။ အသေးစိတ် သိရှိလိုပါက csinfo@aeoncredit.com.mm သို့ မေးလ် ပို့၍ သော်လည်းကောင်း ၀၉ ၉၆၉ ၇၁၂ ၁၁၁ သို့ ဆက်သွယ် စုံစမ်းမေးမြန်းနိုင်ပါသည်။

လျှောက်ထားသူသည် အီရွန်မှ ချပေးသော ချေးငွေဝန်ဆောင်မှုကို ၁၅ရက်အတွင်း ထုတ်ယူအသုံးယူနိုင်ပါသည်။

လျှောက်ထားသူကိုယ်တိုင် မှတ်ပုံတင်မူရင်း နှင့်အတူ မိုဘိုင်းမှ မက်ဆေ့ကိုပြ၍ ချေးငွေဝန်ဆောင်မှုကို အသုံးပြုရ ယူရမည်ဖြစ်ပါသည်။

အီရွန်မှ အကြောင်းအမျိုးမျိုးကြောင့် မက်ဆေ့ဒ်မရရှိပါက Customer Service Hotline ဖြစ်သော ၀၉ ၉၆၉ ၇၁၂ ၁၁၁ သို့ဆက်သွယ်ပြီး လျှောက်ထားသူ ကိုယ်တိုင် အ သေးစိတ် စုံစမ်း မေးမြန်းနိုင်ပါသည်။

သတင်းအချက်အလက်

  • Customer Service Hotline Operation Hours Changes  
    Customer Service Hotline Operation Hours Changes , 2025-05-06

    ၂၀၂၅ ခုနှစ် မေလ (၁၁) ရက်နေ့သည် အများပြည်သူရုံးပိတ်ရက် ဖြစ်ပါသောကြောင့် ထိုနေ့တွင် အီရွန် ကုမ္ပဏီ၏ Customer Service Hotline ၀န်ဆောင်မှုကို ခေတ္တရပ်နားထားမည်

  • The Full Moon Day of Kasone  
    The Full Moon Day of Kasone , 2025-05-06

    မေလ (၁၁) ရက်နေ့တွင် ကျရောက်သော ကဆုန်လပြည့်နေ့တွင် အေးချမ်းသာယာကြပါစေကြောင်း AEON Microfinance (Myanmar) Co., Ltd မှ ဆုမွန်ကောင်းတောင်းအပ်ပါသည်။

  • ချေးငွေတွက်ချက်ပုံ

    ချေးငွေပမာဏ ပေါ်မူတည်၍ လစဉ်ပေးချေရမည့် ငွေပမာဏအား တွက်ချက်ရန်

  • ချေးငွေလျှောက်ထားရန်နေရာ

    အဆင်ပြေမည့် နီးစပ်ရာ အီရွန် ဝန်ဆောင်မှု ရရှိနိုင်သော နေရာများအား ဤနေရာတွင် ရှာဖွေရန်

  • ချေးငွေပေးဆပ်မှုနည်းလမ်း

    နီးစပ်ရာ ငွေပေးသွင်းကောင်တာ များအား သိရှိလိုပါက ဤနေရာတွင် ရှာဖွေရန်