X

၂၀၂၁ခုနှစ် အောက်တိုဘာ(၁၉) ရက် နှင့် (၂၀)ရက်နေ့တို့တွင် AEON Customer Service Hotline ဝန်ဆောင်မှုအား ခေတ္တရပ်နားထားမည်ဖြစ်ပြီး အောက်တိုဘာ (၂၁) ရက်နေ့တွင် ပုံမှန်ရုံးချိန်အတွင်း ပြန်လည်ဆက်သွယ်နိုင်မည်ဖြစ်ကြောင်း လေးစားစွာဖြင့်အသိပေးအကြောင်းကြားပါသည်။

လစဉ်ချေးငွေပြန်လည်ပေးသွင်းထားပြီးကြောင်း သက်ဆိုင်ရာ Payment Channel များမှ ငွေလွှဲလက်ခံ (Slip, Screen Shot) လေးတွေကို မဖြစ်မနေ သိမ်းဆည်းထားဖို့လိုအပ်ပါတယ်။

AEON Microfinance Myanmar Company မှ ဝန်ထမ်းများ၏ ကျန်းမာရေးနှင့် လုံခြုံစိတ်ချစွာ ဝန်ဆောင်မှုပေးနိုင်ရေးကိုအလေးထားသောအားဖြင့် ကိုဗစ်-၁၉ ကာကွယ်ဆေး ပထမအကြိမ်ထိုးနှံခြင်းကို ဝိတိုရိယ ဆေးရုံတွင် အစီအစဉ်တကျ အောင်မြင်စွာထိုးနှံခဲ့ပြီးဖြစ်ပါသည်။

၂၈ ရက် စက်တင်ဘာလ ၂၀၂၁ မှစ၍ အီရွန်ကုမ္ပဏီ၏ Customer Service Hotline 09 969 712 111 ဝန်ဆောင်မှုကို ရုံးချိန်အတွင်း ပုံမှန်အတိုင်းပြန်လည်ဆက်သွယ်နိုင်ပြီဖြစ်ကြောင်း အသိပေးအပ်ပါသည်။

AEON သို့ ချေးငွေပြန်လည်ပေးသွင်းနိုင်သော Payment Channel တစ်ခုဖြစ်သည့် NearMe Agent ဆိုင်များမှ

AEON Microfinance Myanmar Company သည် လက်ရှိဖြစ်ပေါ်နေသော ကပ်ရောဂါကြောင့် customer နှင့် ဝန်ထမ်းများ၏

AEON ရဲ့ သတင်းအချက်အလက်တွေကို ပိုမိုသိရှိနိုင်ဖို့ အောက်တွင်ဖော်ပြထားသော လင့်ခ်များမှတစ်ဆင့် LinkedIn နဲ့ Instagram Account ကို Follow လုပ်ထားနိုင်ပါသည်။

AEON ဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သတ်ပြီး သိလိုသမျှ အကြောင်းအရာများကို AEON Mobile Application ရဲ့ Contact Us မှတစ်ဆင့် မေးမြန်းနိုင်ပြီး AEON မှ အမြန်ဆုံးဖြေကြားပေးသွားမှာပါ။

AEON Mobile Application မှာ Login Password မေ့သွားပြီဆိုရင်တော့

ယခုဖြစ်ပွားလျှက်ရှိတဲ့ ရောဂါကပ်ဆိုးကြီးကနေ အကောင်းဆုံးကျော်လွှားရန် တစ်ယောက်နဲ့ တစ်ယောက်ဖေးမကူညီဖို့ အရေးကြီးပါတယ်။