X

AEON E-Payment Schedule

AEON မှ လစဉ်လတိုင်း ပေးပို့နေသော Repayment SMS အစား customer များကိုယ်တိုင် AEON Mobile Application မှတဆင့် e-payment schedule ကိုဝင်ရောက်ကြည့်ရှုနိုင်ပါသည်။ AEON Mobile Application ကို AEON ၌ register ပြုလုပ်ထားသော ဖုန်းနံပါတ်နှင့် Login ဝင်ပြီးတာနဲ့ မိမိလစဉ်ချေးငွေဇယားကို အချိန်မရွေး ကြည့်ရှုနိုင်ပါသည်။ AEON Mobile Application ကို အောက်ပါလင့်ခ်များမှာတစ်ဆင့် လွယ်ကူစွာ Download ရယူနိုင်ပါသည်။

Android Version – https://bit.ly/2KzbFEq

iOS Version - https://apple.co/2YUKGw3

01. AEON Mobile Application Install လုပ်ပြီး ဖုန်းနံပါတ်ရိုက်ထည့်ပါ။

02. Register လုပ်ထားသော ဖုန်းနံပါတ်ကို ရိုက်ထည့်ပြီး Login ဝင်ပါ။

03. Login ဝင်ပြီးပြီဆိုရင်တော့ အဖွဲ့ဝင်ဆိုတဲ့ Function ကိုနှိပ်ပါ။

4. အဖွဲ့ဝင်ကိုနှိပ်လိုက်ပြီဆိုရင်တော့ Member အချက်အလက်များ ဖြည့်စွက်ပြီး စီစစ်မည်ကိုနှိပ်ပါ။

05. Contract ID ရဲ့ Agreement Number လေးကိုနှိပ်ပြီး လစဉ်ချေးငွေဇယားကို ကြည့်ရှုနိုင်ပါပြီ။

AEON Mobile Application အားမည်သူမဆို လွယ်ကူစွာ Download ရယူနိုင်ပါပြီ။

- Andriod user များအတွက်
https://rb.gy/nr2oo

- ios user များအတွက်
https://apple.co/2YUKGw3

AEON Mobile Application

  • ရိုးရှင်းလွယ်ကူမြန်ဆန်သော ချေးငွေခွင့်ပြုမှု
  • ချေးငွေကို အနည်းဆုံးတစ်ကြိမ်လျှောက်ထားပြီး၊ လစဉ်ပေးချေမှု ပြီးဆုံးသူများသာ လျှောက်ထားနိုင်သည်

 

အီရွန် Mobile Application ဖြင့် S-Loan လျှောက်ထားရန်အတွက် လိုအပ်သော အချက်အလက်များ

စဉ်လိုအပ်သော စာရွက်စာတမ်းများ
မှတ်ပုံတင် မူရင်း
မိုဘိုင်း Application မှ Member Card

INTRODUCTION

 

Introduction of AEON Mobile Application

ချေးငွေလျှောက်ထားမှုနည်းလမ်း

အီရွန်ဝန်ဆောင်မှု ရရှိနိုင်သော နေရာများမှ တစ်ဆင့် လျှောက်ထားခြင်း

မှတ်ချက်။ ။တရားမဝင် ကိုယ်စားလှယ်နှင့် လျှောက်လွှာ အတုအပများအား Customerများ အထူးသတိပြုရန်။

AEON အသေးစားချေးငွေ ဝန်ဆောင်မှုအား AEON Microfinance (Myanmar)Co., Ltd. လက်ရှိ အကျိုးတူ ပူးပေါင်းထားသော Agent ဆိုင်များမှအပ မည်သည့် ကိုယ်စားလှယ်တစ်စုံတစ်ဦး ကိုမျှ အခကြေးငွေယူ၍ တစ်ဆင့်ဝန် ဆောင်မှုပေးထားခြင်း မရှိကြောင်း AEON ချေးငွေ လျှောက်ထားသူများ သိစေရန် အကြောင်းကြား အပ်ပါသည်။ ကိုယ်စားလှယ်များအနေဖြင့် customer များချေးငွေ လျှောက်ထားမှု တွင်တရားမဝင်၊ မမှန်မကန်နည်းလမ်းများဖြင့် ဆောင်ရွက်ပေးနိုင်ပါသည်။ အကယ်၍ လျှောက်ထားသူများနှင့် Agent ဘက်မှ ထိုသို့ ကိစ္စရပ်များ တွေ့ရှိခဲ့ပါက AEON Hotline 09-969 712 111 သို့ခေါ်ဆို၍ သော်လည်းကောင်း၊ ကုမ္ပဏီ ဝက်ဘ်ဆိုဒ်မှတဆင့် စာပို့၍ သော်လည်ကောင်း၊ csinfo@aeoncredit.com.mm သို့အီးမေးလ်ပို့၍ အကြောင်းကြားနိုင်ပါသည်။

လျှောက်ထားသူများ အနေဖြင့် AEON ဝန်ဆောင်မှု ရရှိနိုင်မည့် တရားဝင် Agent များမှ စာရွက် စာတမ်းပြည့်စုံစွာဖြင့် လျှောက်ထားနိုင် ပါသည်။ ချေးငွေ လျှောက်ထား ရာတွင် ပူးတွဲ တင်ပြရသော စာရွက်စာတမ်း များအား အတုပြုလုပ်ခြင်း မမှန်မကန် တင်ပြခြင်း၊ သက်ဆိုင် သူများ၏ ခွင့်ပြုချက် မရရှိဘဲ သုံးစွဲခြင်း၊ အခြားသူ အတွက် ကိုယ်စား
လျှောက်ပေးခြင်းများအား တွေ.ရှိပါက မြန်မာနိုင်ငံ တည်ဆဲ ဥပဒေများနှင့်အညီ အရေးယူခြင်း ခံရပါမည်။

  • Customer များသည် လိုအပ်သော စာရွက်စာတမ်းများ နှင့် အတူ အီရွန်ဝန်ဆောင်မှု ရရှိနိုင်သော နေရာများမှ တစ်ဆင့် လျှောက်ထားနိုင်ပါသည်။
    အသေးစိတ်သိရှိလိုပါက ဤနေရာသို့ click နှိပ်ပါ
  • ထိုစာရွက်စာတမ်းများအား ချေးငွေခွင့်ပြုချက်ကျရန် အီရွန်မှ ပြန်လည်စစ်ဆေးမည်။
ချေးငွေလျှောက်ထားမှုနည်းလမ်း

အီရွန်ကောင်တာမှတစ်ဆင့် လျှောက်ထားခြင်း

လိပ်စာ: အခန်းအမှတ်(212)၊အဆောင်(D)ဒုတိယထပ်၊ ပုလဲကွန်ဒို၊ ကမ္ဘာအေးဘုရားလမ်း၊ ဗဟန်းမြို့နယ်၊ ရန်ကုန်မြို့။

ရုံးချိန်: မနက် ၉ နာရီ မှ ညနေ ၅:၃၀ နာရီ အတွင်း (တနင်္လာ မှ စနေ)

AEON S-Loan Scheme (Education)

AEON S-Loan Scheme (Education) Application Detail Requirement

  • အာမခံပစ္စည်း/ဘဏ်စာရင်းဖွင့်ရန်မလို
  • ရိုးရှင်းသော ချေးငွေလျှောက်ထားမှု
  • အဆင်ပြေလွယ်ကူသော လစဉ်ပေးချေမှု

လစဉ်ပုံမှန်ဝင်ငွေရှိသောကျောင်းသား/ကျောင်းသူဝန်ထမ်းများ အတွက်

  • အသက် (၁၈) နှစ် မှ (၆၀) နှစ်ကြား ရှိသူဖြစ်ရမည်။
  • ရန်ကုန်တိုင်း ဒေသကြီး အတွင်း နေထိုင်သူဖြစ်ရမည်။
  • လစဉ်ပုံမှန် ဝင်ငွေရှိသူဖြစ်ပြီး ဆက်သွယ်ရန်လွယ်ကူသောသူဖြစ်ရမည်။
  • ကျောင်းသား/ကျောင်းသူသည် အတန်းပြီးဆုံးသည်အထိ တက်ရောက်နိုင်သူ ဖြစ်ရမည်။

လစဉ်ပုံမှန်ဝင်ငွေ မရှိသော ကျောင်းသား/ကျောင်းသူ များအတွက်

  • လစဉ်ပုံမှန် ရှိသော မိဘ(သို့) မိသားစုဝင်မှ ကိုယ်စားလှယ်ပြု လျှောက်ထားနိုင်ပါသည်။
  • လျှောက်ထားသူနှင့် ကျောင်းသားတို့သည် အိမ်ထောင်စု စာရင်းအတွင်း အတူနေထိုင်သူဖြစ်ရမည်။
  • ကျောင်းသား/ကျောင်းသူသည် အတန်းပြီးဆုံးသည်အထိ တက်ရောက်နိုင်သူ ဖြစ်ရမည်။

KMD Institute

တက်ရောက်နိုင်သော တန်းခွဲများ

Course Name Course Duration Loan Term
Diploma in Web Development 9 Months 9 Months
Diploma in Business Information System 9 Months 9 Months
Diploma in Business Network Communication 9 Months 9 Months
Diploma in IT 9 Months 6,9 Months

For More Detail about Course please contact to KMD Institute.

Strategy First Institute

တက်ရောက်နိုင်သော တန်းခွဲများ

ICM Subjects Institute of Commercial Management (ICM)
Course Name Duration
1. Auditing & Taxation 6 Months
2. Advertising 6 Months
3. Business Management & Administration 6 Months
4. Business Law 6 Months
5. Consumer Behavior 6 Months
6. Financial Management 6 Months
7. Human Resources Management 6 Months
8. Human Resource Development 6 Months
9. Hospitality Management 6 Months
10. International Business Communications 6 Months
11. Leadership Studies 6 Months
12. Logistics & Supply Chain Management 6 Months
13. Managing for Service Excellence 6 Months
14. Marketing Management 6 Months
15. Maritime Operations 6 Months
16. Management of Travel & Tourism Operations 6 Months
17. Marketing Research 6 Months
18. Quantitative Methods for Managers 6 Months
19. Project Management 6 Months
20. Public Relations 6 Months
21. Sales & Sales Management 6 Months
22. Strategic Marketing Management 6 Months
The Chartered Institute of Marketing (CIM)
1. Strategic Marketing 6 Months
2. Mastering Metrics 6 Months
3. Digital Strategy 6 Months
The Association of Accounting Technician (aat )
1. Advance Bookkeeping 6 Months
2. Final Account Preparation 6 Months
3. ManagementAcconting 6 Months
4. Indirect Tax 6 Months
5. Ethics for Accountants 6 Months
6. Spreadsheets for Accounting 6 Months
ABE
1. Level -5 Diploma Business Management 12 Months
2. Level -6 Diploma Business Management 12 Months
For More Detail about courses, please contact to strategy first institute.
No.8, Ground Floor, Pan Chan Tower, Bagayar Road, Myaynigone, Sanchaung Township, Yangon.
No. 239, Pyay Road (near Myay Ni Gone City Mart), San Chaung Township, Yangon.
Block 4, Unit 8, Mingalar Mandalay, 73 Road, Corner of Thazin and Ngu Shwe War Road, Mandalay, Myanmar.
Phone- +95 9 250 7171 66~68
Email- info@mystrategyfirst.com

Excellent Choice Institute

တက်ရောက်နိုင်သော တန်းခွဲများ

Course Subject No. of Subject Duration
ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) Accountant in Business (FAB) Part-1 (3 Subjects) 6 Month
Management Accounting (FMA) Part-1 (3 Subjects) 6 Month
Finance Accounting (FFA) Part-1 (3 Subject) 6 Month
Corporate and Business Law (GLO) Part-2 (6 Subject) 6 Month
Performance Managment Part-2 (6 Subject) 6 Month
Taxation Part-2 (6 Subject) 6 Month
Financial Reproting Part-2 (6 Subject) 6 Month
Audit and Assurnace Part-2 (6 Subject) 6 Month
Financial Management Part-2 (6 Subject) 6 Month
Governance, Rish and Ethics Part-3 (6 Subject) 6 Month
Corporate Reporting Part-3 (6 Subject) 6 Month
Advanced Financial Management Part-3 (6 Subject) 6 Month
Business Analysis Part-3 (6 Subject) 6 Month
Advanced Audit and Assurance Part-3 (6 Subject) 6 Month
Dip. In International Financial Reporting Part-3 (6 Subject) 6 Month
CIM (Chartered Institute of Management) Management Accounting 1 Subject 6 Month
ICM (Institute of Commericial Management) Human Resource Management 4 Subject 6 Month
Business Management and Administration 4 Subject 6 Month
Financial Managment 4 Subject 6 Month
Marketing Managment 4 Subject 6 Month
IQN (International Qualifications Network) Certified Project Managment Analysis 1 Subject 6 Month
Diploma in Marketing 1 Subject 6 Month
Diploma in Human Resource Management 1 Subject 6 Month
Certified Finance Specialist (CFS) 1 Subject 6 Month
Certified Strategic Specialist (CSM) 1 Subject 6 Month
Association of Accounting Technicians Advanced Diploma in Accounting (Level-4) 6 Subject 6 Month
Professional Diploma in Accounting (Level-5) 6 Subject 6 Month
For More Detail about courses, please contact to Excellent Choice Institute.
No. 20-22, Ma Kyee Kyee Street, Sanchaung Township Yangon.
Phone- 01-505642, 01-534160
Phone- +95 9 250 7171 66~68
Email- info@excellentchoicegoup.com

Myanmar Human Resource Institute (MHR)

Available Courses

Course Subject Duration Type of Diploma
ABE,UK (Association of Business Executive) Level 4 Diploma in Business Management Project Management 6 Month Diploma in Business Management
Introduction to Quantitative Methods
Introduction to Enterpreneurship
Dynamic & Collaborative Teams
ABE,UK (Association of Business Executive) Level 5 Diploma in Business Management Innovation & Business Performance (Semester I) 6 Month
Effective Financial Management (Semester I)
Managing Agile Organizations & People (Semester I)
International Business Economics & Markets (Semester II) 6 Month
Operation Management (Semester II)
Analytical Decision Making (Semester II)
ABE,UK (Association of Business Executive) Level 6 Diploma in Business Management Business Strategy & Decision-Making (Semester I) 6 Month
Developing International Markets (Semester I)
Leading Strategic Change (Semester I)
Business Ethics & Sustainability(Semester II) 6 Month
Corporate Finance (Semester II)
Advanced Project Management (Semester II)
ABE,UK (Association of Business Executive) Level 4 Diploma in Business Management and Human Resources Project Management 6 Month Diploma in Business Management and Human Resources
Introduction to Quantitative Methods
Introduction to Enterpreneurship
Dynamic & Collaborative Teams
ABE,UK (Association of Business Executive) Level 5 Diploma in Business Management and Human Resources Innovation & Business Performance (Semester I) 6 Month
Effective Financial Management (Semester I)
Managing Agile Organizations & People (Semester I)
International Business Economics & Markets (Semester II) 6 Month
Human Resource Management (Semester II)
The HR Professional (Semester II)
ABE,UK (Association of Business Executive) Level 6 Diploma in Business Management and Human Resources Business Strategy & Decision-Making (Semester I) 6 Month
Developing International Markets (Semester I)
Leading Strategic Change (Semester I)
Business Ethics & Sustainability(Semester II) 6 Month
Strategic HRM (Semester II)
Organisational Design,Development & Performance(Semester II)
ABE,UK (Association of Business Executive) Level 4 Diploma in Business Management and Marketing Project Management 6 Month Diploma in Business Management and Marketing
Introduction to Quantitative Methods
Introduction to Enterpreneurship
Dynamic & Collaborative Teams
ABE,UK (Association of Business Executive) Level 5 Diploma in Business Management and Marketing Innovation & Business Performance (Semester I) 6 Month
Effective Financial Management (Semester I)
Managing Agile Organizations & People (Semester I)
International Business Economics & Markets (Semester II) 6 Month
Intergrated Marketing Communications (Semester II)
Societal and Social Marketing (Semester II)
ABE,UK (Association of Business Executive) Level 6 Diploma in Business Management and Marketing Business Strategy & Decision-Making (Semester I) 6 Month
Developing International Markets (Semester I)
Leading Strategic Change (Semester I)
Business Ethics & Sustainability(Semester II) 6 Month
Strategic Marketing (Semester II)
Digital Marketing Strategy (Semester II)
ABE Endorsed Professional Diplomas Financial Accounting 6 Month Professional Diploma in Business Management
Organisational Behaviour
Business Communication
ABE Endorsed Professional Diplomas Human Resource Management 6 Month Professional Diploma in Human Resource Management
Organisational Behaviour
Business Communication
ABE Endorsed Professional Diplomas Marketing Management 6 Month Professional Diploma in Marketing Management
Organisational Behaviour
Business Communication
ABE Endorsed Professional Diplomas Travel, Tourism and Hospitality Management 6 Month Professional Diploma in Tourism Management
Organisational Behaviour
Business Communication
For More Detail about courses, please contact to MHR Institute.
Room-905, 9th Floor, Thanzay Condo, Lanmadaw Street, Lanmadaw Township, Yangon.
Phone - 01-707822, 01-395802, 01-2316168, 09-250007070
Email- mhrmyanmar@gmail.com/info@mhr-mm.com

Wall Street English

Available Courses

Course Subject Duration Type of Diploma
Flex 6 English Language 6 Month Certificate
Flex 7 9 Month
Flex 10 12 Month
Flex 15 18 Month
For More Detail about courses, please contact to Wall Street English.
Shop House - 11, Junction Square, Kamayut Township, Yangon.
Phone - 01 503370, 09 899785978
Email- maynadioo@wallstreetenglish.com.mm

လိုအပ်သောစာရွက်စာတန်းများ

No Dcuments Required Condition Applicant Guarantor
1 NRC (Copy) NRC must be valid and issued after the age of 18
2 Residence Proof (Original) Issued by currently living local commune within one month
3

Permanent/ temporary household schedule (Copy) or

House rental or Evidence of ownership (Copy) or

Criminal Clearance Letter (Original)

Current and valid issued within one month
4 Income Proof (Original)

Private/Public company Staff

- With Company Letter head & address, mentioning applicant's name, salary, year of service & position and authorized person signature issued within one month

Government Staff

With Sealed and signed by authorized officer and mentioning authorized officer name, position and personal's no. (for military/ police), applicant's name, position and personal's no. (for military/ police) salary, year of service & position issued within one month.

Self-Employment

Valid Business Register Certification or Trading License or Valid Contract/ Agreement with partners.

AEON S-Loan Scheme

AEON S-Loan Application Detail Requirement

အီရွန် S-Loan Scheme လျှောက်ထားလိုပါက Customer များအနေဖြင့် သိသင့်သော အသေးစိတ် လိုအပ်ချက်များမှာ အောက်ပါအတိုင်းဖြစ်သည်။

စဉ်လိုအပ်သော စာရွက်စာတမ်းများအခြေအနေလျှောက်ထားလိုသူအာမခံသူ
မှတ်ပုံတင်မိတ္တူ အသက် ၁၈ နှစ်ပြည့်ပြီးကြောင်း မှတ်ပုံတင် ဖြစ်ရမည်။
ရပ်ကွက်တွင်း နေထိုင် ကြောင်းထောက်ခံစာမူရင်း ၁လ အတွင်း ဒေသဆိုင်ရာမြို့ မှထုတ်ပေးထားသော ထောက်ခံစာ ဖြစ်ရမည်။
အမြဲတမ်း (သို့) ယာယီ အိမ်ထောင်စုစာရင်းမိတ္တူ (သို့) အိမ်ငှားရမ်းစာချုပ်မိတ္တူ (သို့) အိမ်ပိုင်ဆိုင်ကြောင်း သက်သေအထောက်အထား စာချုပ်မိတ္တူ (သို့) ရဲစခန်းထောက်ခံစာမူရင်း လက်ရှိနေထိုင် သော လိပ်စာဖြစ်ပြီး ၁လ အတွင်းဖြစ်ရမှ သာ အကျုံးဝင် ပါမည်
လစာဝင်ငွေဖော်ပြချက်မူရင်း(လျှောက်ထားသူ၏ အချက်အလက်ကိုသာ မှန်ကန်ကြောင်း အတည်ပြုနိုင်ရန်အတွက် တောင်းဆိုခြင်းဖြစ်ပါသည်။)

ပုဂ္ဂလိက(သို့) ကုမ္ပဏီဝန်ထမ်း

ကုမ္ပဏီ၏လိပ်စာပါသော Letter Head တွင် လျှောက်ထားသူ ၏ အမည်၊လစာ၊လုပ်သက်နှစ် နှင့် ရာထူး တို့ ပါဖော်ပြရမည်။

အစိုးရဝန်ထမ်း

လျှောက်ထားသူ၏ အမည်၊ ရာထူး၊ (အကယ်၍ စစ်ဌာန (သို့) ရဲဌာန ဖြစ်ပါက ကိုယ်ပိုင်အမှတ်၊ လစာ၊ လုပ်သက်နှစ် တို့ကိုပါ ဖော်ပြ ရမည်။)

ကိုယ်ပိုင်လုပ်ငန်းလုပ်ကိုင်သူ

တရားဝင် လုပ်ငန်းမှတ်ပုံတင် certificate(သို့) တရားဝင် လုပ်ငန်း လိုင်စင် (သို့) အဖွဲ့ဝင်များနှင့် တရားဝင်ချုပ်ဆိုထားသော စာချုပ်/ သဘောတူညီချက်

သတင်းအချက်အလက်

  • Customer Service Hotline Operation Hours Changes  
    Customer Service Hotline Operation Hours Changes , 2024-11-21

    ၂၀၂၄ ခုနှစ် နိုဝင်ဘာလ (၂၅) ရက်နေ့သည်  အများပြည်သူရုံးပိတ်ရက် ဖြစ်ပါသောကြောင့် ထိုနေ့တွင် အီရွန် ကုမ္ပဏီ၏ Customer Service Hotline ဝန်ဆောင်မှုကို ခေတ္တခဏရပ်နားထားမည်ဖြစ်ပြီး

  • Customer Service Hotline Operation Hours Changes  
    Customer Service Hotline Operation Hours Changes , 2024-11-15

    ၂၀၂၄ ခုနှစ် နို၀င်ဘာလ (၁၅) ရက်နေ့သည် အများပြည်သူရုံးပိတ်ရက် ဖြစ်ပါသောကြောင့် ထိုနေ့တွင် အီရွန်ကုမ္ပဏီ၏ ဝန်ဆောင်မှုများကို ခေတ္တခဏရပ်နားထားမည်ဖြစ်ပါသည်။ 

  • ချေးငွေတွက်ချက်ပုံ

    ချေးငွေပမာဏ ပေါ်မူတည်၍ လစဉ်ပေးချေရမည့် ငွေပမာဏအား တွက်ချက်ရန်

  • ချေးငွေလျှောက်ထားရန်နေရာ

    အဆင်ပြေမည့် နီးစပ်ရာ အီရွန် ဝန်ဆောင်မှု ရရှိနိုင်သော နေရာများအား ဤနေရာတွင် ရှာဖွေရန်

  • ချေးငွေပေးဆပ်မှုနည်းလမ်း

    နီးစပ်ရာ ငွေပေးသွင်းကောင်တာ များအား သိရှိလိုပါက ဤနေရာတွင် ရှာဖွေရန်